Tas, kas Jums Nepieciešams, lai Zinu!!
Cienījamais pircējs,
Saņemot mūsu čipu, lūdzu, ievērojiet šādus norādījumus:
1. BGA čipu esat iegādājies mūsu uzņēmums ir augsto tehnoloģiju, precizitāti līdz nanometru līmenī.
2 Par mazu žetonu skaitu, tie ir saskarē ar gaisu pēc tam, kad tās tiek izņemtas no iepakojuma, lai viņi var pieturēties pie dažiem Viskozitāti.
3. Tādēļ, lai novērstu kvalitātes problēmas, mēs iesakām, ka jūs atstāt tos cepšanas kameras vismaz 24 stundas 100℃-110℃.
4. Kad metināšanas, nodrošina, ka temperatūra no svinu nesaturoša/svina-bezmaksas BGA čipu ir 245 ºc līdz 260 ºc (maksimālais), ar svina/svinu
BGA čipu ir 180℃-205℃ (maksimums).
5. Metināšanas process ir sarežģīts.Metināšanas/nomaiņa mikroshēmas drīkst veikt kvalificēts inženieris.
6. Jo BGA mikroshēmas ir trausla, sarežģīts un ir daudz bumbiņas, jebkuras nelielas pozicionēšanas kļūdas, vai neuzmanīgu konusu kontroles, vai nepilnīgu tīrīšana
PCB kuģa rezultāts būs neadekvāts, vai nokavēju, metināšanas.
7. Garām metināšana.Mikroshēmu mirs.
8. Atgriež daļas, kas jau ir lietota mašīna netiks pieņemti.
BGA mikroshēmas ir viegli sabojāt ar nepareizu metināšana.Ir trīs lietas, jums vajadzētu apsvērt, pirms pirkuma veikšanas:
1. Jūs iegādājaties tiesības mikroshēmas?
2. Vai jums ir atbilstoša aprīkojuma?
3. Vai jums ir pietiekami daudz prasmes, lai šuves mikroshēmas?
Pēcpārdošanas servisa
1. Lūdzu, apstipriniet, ka mikroshēmu saņemta, ir tā pati, kas aprakstīta mūsu veikalā.
2. Ja jums atrast jebkura neprecizitāte, lūdzu, jūtieties brīvi sazināties ar mums, un nevilcinieties, lai novērstu to nekavējoties.
3. Atmaksa ir tikai par produktu cenu, bez kompensācijas maksas, pasta sūtījumu un kravu.
4. Nodrošinām pilnu garantijas par jebkuru produktiem ar trūkumiem.Ja klienti nejauši dod man negatīvo atgriezenisko saiti, mēs nevarēsim sniegt pēc-pārdošanas servisu.
Par atsauksmes:
1. Ja jums ir apmierināti ar mūsu precēm un pakalpojumiem, mēs ceram, ka jūs varat atstāt mums pozitīvu piecu zvaigžņu atsauksmes, mēs novērtējam to, tas būs liels iedrošinājums mums.
2. Ja jums ir kādi iepriekš-pārdošanas un pēc pārdošanas problēmas, lūdzu, sazinieties ar mums, vispirms, un mēs centīsimies mūsu labāko, lai palīdzētu jums atrisināt šo problēmu.
3. Ja jums ir kādi ieteikumi, lai mums, jūs varat dot viņiem laiku.Mēs arī veikt atbilstošas izmaiņas, lai labāk apkalpotu katru klientu.Paldies ļoti daudz!